torsdag 16. oktober 2008

torsdag:)

skolen i dag starta med matte,egentlig ikke så kjedelig,haha:)
så hadde vi musikk,vi spilte gitar i en halv time eller noe,så fikk vi gjøre lekser,men ingen gjorde det,vi bare snakka,vi hadde vikar,så hun brydde seg ikke så mye;p
halv 12 tok alle på skolen bildet sammen,ble nok ikke så fint men,haha;p
siste økt hadde vi engelsk og spansk,fikk 3+ på spansk diktat,hadde nesten ikke vært der di siste spansk timene da,så skylder på det,haha;p

Ditte ble med meg hjem:) vis så på one tree hill å spiste kaker,haha:)
etter det snakka vi litt før jeg skulle spise:D

nå har jeg hjulpet Per ivar å pugge til Engelsk prøve som han skal ha i morgen:) jeg har vært flink:)
også har jeg sett på hellstrøm rydder opp,haha:)

nå skal jeg legge meg snart trur jeg,er så slitten for tiden:(
-Karolinesr

Ingen kommentarer: