fredag 19. desember 2008

JULEFERIE!

Nå har jeg ikke blogga siden tirsdag;p har ikke giddi rett og slett ;p
men på Onsdag var det Ball :) 
det var skikkelig koslig, men dårlig musikk ;p
Emma kom til meg kl.16.00 for hun skulle fikse meg (: 
og sånn ble jeg seene ut : 


ikke noe fint bilde,  men det er sånn jeg ble :) 
krøllene gikk ut nesten med en gang :( 
satt på med Anders bort ditt, og Johannes, Vebjørn og Teo :) 
følte meg jævlig viggo, som de også sa :( 
jaja, men det var i alle fall en koslig kveld :) 

Torsdag var det bursdagen min :) 
ble vekt ti på åtte ;o også hadde jeg lagt meg kl.01.00, faen å trøtt jeg var ;o 
hhahahahha:) 
Men fikk rettetang, genser også har jeg fått et kamera :) av mamma og pappa ( :
også fikk  jeg kjole av bestemor og tante, Bukse av noen andre tanter og morfar, også fikk jeg to t-skjorter av tante :) 
det var kos da (: 

i dag har jeg bare chilla ( :
kom på at jeg hadde tannlege time kl.08.00 når kl. var 08.05 haha:D
men fikk ny time fem på halv ni da (: 
på skolen gjorde vi ikke noe ;p 
hahahha:D 

vet ikke hva jeg skal gjøre i kveld, bare chille tenker jeg :) 
SNXXXX :) 
-karolinesr

Ingen kommentarer: