tirsdag 10. februar 2009

ny header

nå har jeg fått rotet meg til å lage en ny header :) 
ikke at den er særlig fin men:-D
Har heller ikke gjørt stort annet en å være med Emma,Anders og Eriksen i det siste:-)
bestefolka,haha<3
også har jeg vært på maxi og kjøpt meg bok:-) evighetens kyss:-)

Jo, også er vi på ener nå, fordi vi har sånn poesi uke.. så meldte jeg, Agnes og Maria oss på dans der, eller vi ble nesten tvingt da..også ble ditte med også:-) Eline og Saga er også med fra Børstad:-) 
FYFAEN å kjedelig det er ! man kan ikke kalle det dans. det er vet ikke hva jeg skal kalle det jeg ? Bevegleser til dikt ? 
Også fikk vi høre at vi skal vise det i Hamar Teater 7.Mars for masse folk !
Vi har BEVEGLESER TIL ASFALT(som er et dikt av rolf jacobsen eller noe)
FYFAEN,da er jeg borte as!

Ellers så skjer det ikke noe spesielt mye spennede i mitt liv akkurat nå..Hahha:-D 
Eller vi jobba på lifo i går da:) jeg,Stine og Siri, det er kos:)

Også skal jeg og Siri dømme HA-cup og tusse-cup og mest sansynlig baldus cup, da tjener vi MASSE penger :):):):)

Men det var nok et ikke veldig interisant inlegg fra meg :-D 
nå gidder jeg ikke blogge mer så.....

Blogges :-)

Ingen kommentarer: