onsdag 3. juni 2009

hehe ;-D

litt lenge siden igjen kanskje ;p 
men jeg lovet jo ingen ting ;-D 
dette blir bare et kjapt innlegg, for jeg må gjøre meg ferdig til overhøringen :-(
gruer meg as! ;-D haha
jeg skal spørre presten om ett spørsmål, og det spørsmålet blir : hvorfor er det konfirmasjon i kirken ? 
har ikke tenkt veldig mye på den spørsmålet, for bryr meg egentlig ingen ting, haha:-D
I helgen var det H2o cup :-D 
og det var veldig koslig! :-)
vi ble kjent meg gutte laget Tiller fra Trondheim :-)
dere var digge as!;-D hah
de sov på børstad og sa at skolen var drit stygt der ;-D 
så vi hang jo på skolen Lørdag etter Disco'en,diggdigg :-D 
vi kom på 2.plass da :-D skikkelig fornøyd! :-)
Jenter dere spilte SUPER BRA! :-)<3
Tiller kom på 1.plass i gutte klassen da :-D super bra :-D de Eier :-)

kommer outfit bilde etterpå;-) 
for nå må jeg stikke;p
-blogges <3 

Ingen kommentarer: