torsdag 16. juli 2009

Kristiansand og Larvik

I går kom jeg hjem igjen, endelig :-)
jeg har var med emma til Kristiansand forrige uke :-) 
vi dro forrige mandag og hjem igjen på fredag, og da ble jeg sluppet av i Larvik :-) 
siden mamma og brødrene mine var der, hih :-) 
I Larvik har jeg bare chilla, trent og stranda :-) 
mens i Kristiansand såå 
var vi i dyreparken på tirsdag :-)
onsdag var vi i byen og møtte Alfolav, Ola, Endre og Samuel som vi møtte på cup i fjor vår , og så møtte vi en som het Christian også, så da ble vi kjent med han :-) 
ogsåå fikk vi shoppa litt da :-) 
    
det var skikkelig koslig!! :- ) fikk kjøpt meg et høyt livskjørt og en t-shorte :-) 
Torsdag dro vi til sørlandssentere :-) 
og da funka ikke korte mitt ! siden jeg hadde brukt 1000 kroner allerede den uka -.-
men heldigvis hadde jeg 500kr i cash :-D så da kjøpte jeg en kjole og en genser :-) 
hiihih :-) 
Fredag dro vi til Dyreparken en gang til:-) før vi dro hjem over :-) 
i dyreparken var det to drit kjekke gutter ! ;o en på Tirsdag og en på Fredag :-) 
hihih:-D 

i natt sov Stine hos meg, det har vært skikkelig koslig det ogsååå :-) 
-blogges :-) 

Ingen kommentarer: