fredag 14. august 2009

Synne Jenssen !!

Hei! :-) 
kort fortalt dagen i dag har vært Jogge- dusj/fiks - Synne - jobbe på presterud :-) 
sånn så timeplanen min ut :-D 
men når jeg var med Synne så ble vi med Anders, Eriksen og Trym på vangbana, dde er noen tøffinger asa ! ;-) 
hehe, men Eriksen gjemte skoen min:-(  så jeg kom nesten, men bare nesten for sent på jobb :-o
men rakk det heldigvis da ! 
nå må jeg egentlig sove skal opp 7 å jobbe i morgen :-( 
vil bare si to ting.... 

1. jeg veldig glad i Synne Jenssen ! og hun er min lille snupp!! :-) 

også savner jeg Ditte veldig !! og er utrolg glad hun kommer hjem i morgen kveld !! Jeg er kjempe glad i jentamii! :-)

2.to av de lagene på presterud i dag var det mange kjekke på as! :-D 
hihi , ski og et annet lag.. fra Trondheim eller noe :-D 

-karolinesr

Ingen kommentarer: