mandag 17. november 2008

helgen min:)



kl.14.00 dro jeg til Ajerhallen, skulle egentlig ikke møte før 14.30, men mamma trudde det var 14.00. Siri var der da, så da gjorde det ikke noe:)
kl.15.30 starta kampen mot Lillehammer, vi vant 14-13 med en veldig dårlig kampen, vi spilte ikke noe bra;p
under kampen klarte jeg å forstue tommelen,trudde jeg,men det ble skikkelig vondt og hovna opp og ble blå etter kampen,så vi dro til Onkel Jan og han sa at jeg burde ta rønken og at det kansje var et lite brudd:(
Dro til Emma alikevel,også skulle jeg ta rønken på søndag:) 
Spiste kylling hos Emma:) hun måtte skjære opp maten og sånt for meg, siden jeg tok venstre tommelen, og jeg skriver og alt med Venstre :(
Senere på kvelden dro vi til meg, Anders , Eriksen og ''en reetard'' fra Løten var også med, vet ikke hvem det var,men han var veldig breial ;p
 vi så på sandor slash ida, har lest boka så ble egentlig litt skuffa;p
når eriksen og han fra løten måtte dra,ble vi med Anders hjem:)
det var koslig::) rundt kvart på tolv gikk vi hjem:)
også vi oss rundt to:)

Søndag

Jeg ble vegt kl.10.32 for mamma skulle se på tommelen min,om jeg måtte ta rønken, også måtte vi opp å spise frokost, siden jeg måtte jo selvfølgelig ta rønken -.- 
men legen sa hun bare trudde det var en veldig krafting forstuelse, såe:)
kl.17.00 var det håndball kamp igjen, jeg fikk ikke lov til å spille da siden tommelen:(
det var mot storhamar da våre erke fiender, som vi alltid vinner mot, men neida nå skulle vi tape, første gang på flere år, også med 10 mål ;o men storhamar fortjente det da:) hahah:D

Kvelden kom å jeg og mamma så på robinson, så kom det en sjokkerende beskjeden en av onkelene mine var dø :( de viste ikke hva årsaken var ,men :( R.I.P 

Mandag

da var det vanlig skole igjen, jeg skulle prøve, etter den sjokkerende beskjeden og tommelen min:(
Gikk greit de to første øktene,men så dro jeg hjem da orka jeg ikke mere.

Så var det middag og jeg fikk høre at det var et lite brudd i tommelen min alikevel:(
derfor det gjorde så vondt ja;p
menmen,blir nok bra igjen:)

Nå skal jeg se på top model og chille maaaad :)
-karolinese

Ingen kommentarer: