fredag 14. november 2008

Uka:)



Tirsdag
starta ikke før 9 :) også dansa vi hele dage:):) 
også fikk vi dra halv to ;o :) 
Etter skolen var det konf.møte-.- jippi!-.-
det var sikkelig kjeldelig;p
når jeg kom hjem var det å eta å dra på håndball trening:) 
siden jeg har så stygge kneer ,så fikk jeg ikke vært med på hele trennga :( også tok vi dommer bildet,det ble jo fint NOT! hihi;p


Onsdag 
DANSDANSDANSDANS:) 
det er skikkelig morsomt da:) vurderer å starte på dans igjen:) 
også gikk vi gjenom forestillinga en gang på slutten,den blir bra:)
også var det konf.møte igjen:( 
Kom hjem slappa av,dansa og så på treninga til bror min:D 
også skulle vi egentlig selge julekalendere for håndballen,men jeg hadde solgt alle mine fra før av,så jeg slapp å gå:)

Torsdag
de to første øktene gikk vi gjenom forestillingen:) i siste økt, hadde vi det for 8 og 10 klasse , det gikk egentlig veldig bra for de fleste:) 
Men synes noen i ''salen'' var jævlig frekke menmen.
Tøff i pysjamas heter stykk foresten;p
kom hjem slappa av og dansa, så var det skolen igjen for da skulle vi ha det for foreldrene;p
det gikk også bra :) 
slo kneet,men det tror jeg de fleste på dansen gjorde ;p

Fredag
ble vekt ti på åtte med frokost på senga :) og ti over åtte måtte vi dra på skolen, 
når vi kom ditt måtte vi rydde etter i går , det tok 10min. så kunne vi fra hjem igjen, skjønner ikke hvorfor vi måtte komme -.- 

kom hjem etter å ha gått i dritt vær! :(  bare slappa av!!:) 
så måtte jeg på maxi for å kjøpe bursdag gave til Stine og Julie, for jeg har vært på bursdag der i dag:) 
kvart på seks ble jeg henta av siri<3 
det var sikkelig koselig på bursdagen:) 
 slappe av :) 
-karolinesr

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Søte bilder og god helg :)