onsdag 26. november 2008

hjemme igjen:)

Søndag: 
Tonje bursdag, vi gjorde ikke noe ut av det, den dagen siden vi hadde feira henne 2 ganger alt;p men vi dro på sånn lager salg greie, for å støtte en klasse som skulle til Polen fra Larvik!. 
Han ene var skikelig søt, vet ikke hvem det er, men han med rosa lue, også var han skikkelig lav, lavere en Siri kansje, hahha,sorry Siri :D 
også bare slappet vi av resten av kvelden!.

Mandag:
skulle tante Tone å sykehuset i Skien, så da ble jeg og Mamma med, mens tante var på sykehuset, shoppa vi:) kjøpte ikke noe spesielt trur jeg, bare en baguett til å spise,haha:D
Når vi kom hjem spiste vi middag, så dro jeg og Tonje på nordby'n for å bytte bursdags gaver. 
siden jeg hadde åpnet den ene bursdagsgavene min fikk jeg bytta den med en gang. også hadde egentlig byttelappen gått ut -_- men fikk bytta den for de :)

Tirsdag: 
Begravelse til onkel, åå det er så trist. Også går det liksom ikke opp for deg heller:-(
men det er sånn som skjer :-(
Også var vi en tur hos Morfar med tantene og den ene onkelen til mamma:) det var koslig da:) 
Også tro vi hjem over:D

NÅ skal jeg ut med broren min også skal jeg på konf. møte :( 
snxxx
-karolinesr

Ingen kommentarer: