lørdag 22. november 2008

Larvik:)

Lenge siden jeg har blogga nå, men kan gi et sammendrag som jeg pleier:D

Onsdag: 
skole og masse rart;p
også var jeg hos tannlegen faktisk,dro hjem etter jeg hadde vært der for jeg gadd ikke dra tilbake på skolen i en halv time;p 
Når jeg kom hjem fikk jeg høre at det var dommermøte på kvelden
Møte opp i ajerhallen halv 8, visste ikke en drit,hahah;p
så dro vi til konica minolta å hadde møte der, kom hjem rundt halv 11, så la jeg meg for jeg var drit trøtt;p hhahahahha:D

Torsdag: 
på skolen,husker jeg ikke hva vi gjorde,hahahah;p
men etter skolen rydda jeg litt og gjorde litt lekser;p også var jeg med å så på håndball treninga, det var faktisk veldig kjedelig, det pleier egentlig ikke å være så kjedelig;p haha
Når jeg kom hjem etter treninga trur jeg ikke at jeg gjorde noe;p haha.
JO,også fikk vi tilbake spanksprøva jeg er jo drit god i spansk så jeg fikk en 3!!!:(
hahaha:D

Fredag:
starta med Spansk:(
så Naturfag og så samfunsfag..... samfunsfag er såååå kjedelig;p hahahahha
også hadde vi gloseprøve,den gikk ikke bra,hahaha;p
Også satt jeg med Anders i siste økt,også hørte vi på musikk fra mobilen hans så fikk jeg dilla på den ene sangen, den er seriøst skikkelig fin!!! 
3 doors down- here without you
Etter skolen tok jeg følge med Anders, Petter, Eriksen, Siri, Stine og litt Synne:) 
når vi kom til krysse ved meg og Ditte møte vi Christina:) vi sto der å prata litt også ble Christina,Petter, eriksen og jeg med Anders hjem:) det var sikkelig koselig:)
 anders i grå og christina i hvit:)

Når jeg og Christina skulle dra hjem igjen,klarte jeg å glemme mobilen min og øredobbene til Emma så vi måtte opp igjen,hahaha;p

senere på kvelden dro jeg til Anders igjen:) da var det Anders, Eriksen, Petter og meg der, det var skikkelig koslig:)
Anders         eriksen                                         

petter


ble henta av mamma kl23.00 også måtte jeg pakke, kl24.00 la jeg meg :)


Lørdag:
Ble vekt kl.08.00 ;o for vi skulle egentlig dra kl.09.00 men det ble ikke før kl.09.30;p
så var det bil i 3t :(
i Larvik så har vi feira bursdagen til Tonje hun har bursdag i morgen da men;p 
ellers så har jeg ikke gjort stort mye;p vært på nordby'n å kjøpt bursdagsgave,hahaha;p 

men nå stikker jeg opp litt:) men først fikk jeg veldig lyst til å legge med ett gamelt bildet av Anders fra 7 eller noe :D hahah,unskyld :)


-karolinesr

1 kommentar:

karoline sa...

ikke sant Anders er søt:)