mandag 3. november 2008

mandag;o

mandag igjen alt ;o 
men helga har vært fin:) utenom at Ham-Kam tapte i går og rykker ned til adeccoligaen i 2009 :( 
men fra fredag til lørdag sov jeg hos emma:) hun tørte ikke åpne opp døra når sånne ''knask og knep'' folk ringte på,så jeg måtte gjøre det,haha:p
Også spiste vi sjokolade fondy eller hvordan den skrives,det var kjempe godt!!:)
også røk Gaute ut av skal vi danse :( 
Lørdag så våkna jeg kl.11.00 da hadde Emma vært oppe en time alt,haha:D 
så spiste vi frokost og ordna oss, så dro vi til byen:)
På lørdagskvelden var jeg en liten tur hos Ditte, vi så på film, Gina var også der:) det var kos:)
I  går sov jeg til halv 1,spiste frokost og rydda rommet:(
også så jeg på Ham-Kam - Molde på Tv:( 

Nå skal jeg bare chille resten av kvelden og se på akutten :)
-Karolinesr

Ingen kommentarer: