lørdag 8. november 2008

fredag:)

ja,nå er det lørdag. Det uka her har gått fort, har ikke rukket å blogge så mye heller så 
men på skolen har vi fått tilbake KRL-prosjekt det fikk jeg 5+ på :) så fikk vi tilbake naturfaghefte det fikk jeg også 5+ på,men så fikk jeg 5 på naturfagprøva,menmen er fornøyd jeg :) 
Også skal vi ha praktiskestetisk uke på skolen i hele uka som kommer og jeg kom på DANS:):) JIPPI,gleder meg skikkelig:) 

også har det vært trening, på Torsdag var det faktisk ganske morsom trenning:):) 

På onsdag var jeg på Storhamar-Byåsen, storhamar tapte 26-30, men de spilte skikkelig bra da:) 

I går var jeg på topp-disco på skolen;p det starta kjedelig,det var ingen som dansa eller noe så vi bare sto der liksom,haha:p  
Så vi beste oss for å bli henta, men da vi ble henta begynte det å bli morsomt, men de jeg skulle sitte på med ville dra, da måtte jeg nest dra jeg å ;p

Når jeg kom hjem bare chilla jeg:D å så på into det blue, det var bra :) 

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre,kansje blogge om kjekkaser, eller noe annet digg,haha:d 
-snakkes:) 

Ingen kommentarer: