onsdag 10. desember 2008

8 dager til bursdagen min!

Nå har jeg ikke blogga på en stund siden, nette har ikke funket :-( 
men kort oppsumering,hehe:D som vanlig :-) 

Lørdag : 
Maxi med Emma, Anders og Petter. Der fikk jeg kjøpt julegaver, tre i alle fall :D 
Så henta pappa oss, så var jeg med til Emma siden vi skulle til Løten på håndball kamp :-) 
Kom til Løten og Furnes jentene, spilte utrolig bra og VANT!!! :-) 
Så satt jeg på med Christna hjem, siden Emma skulle på bursdag for hun kom til meg :-) 
Når jeg kom hjem, så var Anders og Petter hos meg alt :-)
Så lagde jeg pizza deig, mens Anders stekte kjøttdeig og Petter raspa ost:-) 
Selvfølgelig hadde Anders glemt godteri hjemme, så de dro å henta godteriet og en film  :-) 
Emma kom og vi spiste pizza og så på film, det var sikkelig koslig :-) 
Når filmen var ferdig dro gutta, mens jeg og emma gjorde egentlig ikke noe :-) 
 gamelt bilde, menmen :-) 

Søndag :
Emma ble henta tidlig, så jeg hadde masse tid til å slappe av på, når mamma og pappa dro på ski :-D 
Satt meg for å se på film, før jeg dusja :-D 
Senere ble jeg med Anders. Var hos han å så på Håndball kamp NORGE vant! :-) 
også sloss vi,hahah. siden han er maskin så tapte jeg selvfølgelig :-( 
- kjekken :-) 

Mandag : 
KRL- prøve :-) 
Ditte var med meg hjem :-) 
også dro jeg til henne på kvelden, så var vi med Johannes å sto på snowboard på vang- bana :-) 
Jeg Eierer jo da !! hahhaha, ikke i det hele tatt! men gikk faktisk  ganske bra:)
men kommer til å få blåmerke på rompa:-( 

Tirsdag : 
Vi har et prosjekt på skolen som heter Valg og Verdier, det handler om Rus, seksualitet, psykisk helse osv. 
Så i første time hadde vi besøk av smiso, mens i Andre hadde vi helsesøster om prevansjon,hah:D 
Også var det trening :-) 
Det var artig å være med igjen ,men jeg skulle nok ikke kasta for tommelen min sprenkte skikkelig når jeg skulle sove :-( 

Onsdag : 
I dag hadde vi besøk av politiet ;o haha :-D de snakka om Narkotika! 
I andre økt hadde vi gruppe arbeid, mens i tredje så vi på : si at du elsker meg. det er skikkelig tøff alstå! 
Kom hjem å bare slappa av :-) så var jeg med broren min på kanefart kl.16.o0 :-) 
kl.20.00 var det bowling med dommerne :-) 
det var sikkelig koslig, utenom at  jeg tapte :-( og fikk vondt i tommelen :-( 
hahahah;d

Nå må jeg rydde;p også skal jeg prøve å få blogget litt oftere :-) 
SNXXXXX
-karolinesr

Ingen kommentarer: