lørdag 6. desember 2008

JULLLL:-)

Nå er det lenge siden jeg har blogga, har ikke hatt tid rett å slett, det har skjedd så mye,hahahah.
Mandag: Var kine med meg hjem og vi lagde pepperkaker:-)
som du ser ble de ikke verdens fineste,hahh:) 
Senere på mandagen husker jeg ikke hva jeg gjorde,ahahha
lekser kansje ? ;p

Tirsdag: 
Var det håndballkamp :-) 
Furnes vant stort over gjøvik/vardal:):):)
Etter kampen dro jeg og Emma på hockey kamp:-) 
Stohamar tapte mot Vålerenga:(

Onsdag:
MATTETENTAMEN!!!
det gikk ganske bra egentlig:-) men jeg fikk ikke gjort hele, siden jeg har brekt tommelen gjør det JÆVLIG vondt å skrive for hånd:-( 
så jeg gjorde del 1 og en 7 opg. eller noe av del 2 :) 
Senere på kvelden var det julebord med håndball jentene :-) 
Det var digg det:) skikkelig koslig!!!! :-) 
Tilslutt endte vi med å ga rudnt bordet å danse,hahahaha:) 

Torsdag: 
MAT OG HELSE 
Vet ikke hvor lang tid det tok å gjøre det hefte jeg as!!!
LAAAAANG tid! ,hahahaha
Men også fikk vi vite hvordan vi hadde gjort det på karsontesten en sånn lese test :-)
Jeg var en av de beste,ahahahha:) leste over 200 ord i minutte :-)

Fredag 
NYNORSK TENTAMEN
den gikk helt OK :-) 
også fikk vi tilbake Matte tenamen :-) 
Jeg hadde best i klassen på del 1 :-) 
Men fikk ikke karakter da siden jeg ikke gjorde del to :-(
På kvelden var jeg hos Emma med Anders og Petter:-) 
Det var kosssssss:-) 


I kveld skal jeg og emma til Anders det blir kos:-) 
men nå stikker jeg på Maxi med Emma, Anders og Petter :-) 
snakkkkkkes
-karolinesr



Ingen kommentarer: