lørdag 13. desember 2008

bursdag+helg:-)

i går feira jeg bursdagen min,orka ikke blogge d. var så slitten;p
det var skikkelig koslig,med alle jentene:-)


masse bilder tok vi, men gidder ikke legge ut alle;p
Jeg fikk penger og klær :) det jeg ønska meg :) 


fikk en singlet til,men bilde var helt fuckkkk;p


Idag har jeg vært i brummundalen, i butikken til monica og sett på ball kjoler:-) Fant to, vet ikke helt hvem jeg skal bruke ennå;p
HVEM SYNES DU JEG SKAL BRUKE ? 


Kom hjem rundt halv tre, etter det slappa jeg av og så på at Norge vant over Russland :-)
Så var det blåfjell:D 
Christina kom,når blåfjell var ferdig,da dreiv jeg å lagde pizza, som vi skulle spise før vi stakk til Eriksen:-)
Når vi kom til Eriksen, satt de å så på Hjemme alene 1, så vi så på den:-) 
rett etter oss kom Johannes :D men han dro halv 10 :) 
Halv 11 kom Tord :) Da begynte vi å se på Hjemme alene 2 :D 
Halv 12 dro jeg og Christina, siden jeg er så ''bad girl'' tok jeg ut skoen til Anders og la snø i den,ahahahahhahahahahahahahahahahah;D 

Nå chiller jeg den maaaad på sofaen, mens mamma og pappa er på julebord :-) 
Mens Bestemor og Bestefar er her, for de måtte passe på Martin og Per Ivar mens jeg var borte:) 

nå skal jeg bare chille maaaad litt til, så skal jeg sove:-) 
for i morra er det Kirka og håndball kamper! :-) 
NATTA:-) 
-Karolinesr

Ingen kommentarer: