tirsdag 16. desember 2008

SYYYYK

så har jeg klart å bli syk da, når det er ball i morra:-( 
Er hjemme i dag for å bli frisk til i morgen:-) 
Men i alle fall på søndag skulle vi i kirka ikke sant, og da klarte vi å forsove oss! 
våkna ti på halv 11 også skulle vi være i kirka kl.11.00 ;o 
men vi rak det:-) det var kjedelig!
NORGE VANT EM!!!!!:-) 
og TOMMEN vant robinson :-) 

I går fikk vi tilbake norsk og nynorsl tentamen, siden jeg er så flink i de fagene,hahah
fikk jeg 3+ på norsk, 3- på nynorsk og 3+ på nynorsk grammatik :-( 
Var også på maxi i går, der møte jeg Emma :-) det var avtalt da,men,hahah:-) 
men det var skikkelig mange kjente der, Ditte, Kristine, Ida, Anders, Mads, Ingvild og Heidi :-)
fikk kjøpt de fleste julegavene :-) mangler bare til mamma, pappa og Emma :-) 
 
Nå skal jeg bare slappe av resten av dagen, har egentlig håndball trenning,men det kan jeg bare glemme :-( 
må bare skrive: skjønner ikke hvordan du gjør det ? 
Snxxx
-karolinesr

Ingen kommentarer: