søndag 22. februar 2009

bursdag til bestemor (L)

I går var jeg på bursdag til bestemor :) 
vi var vel der rundt 4 :-) så måtte vi ornde maten osv. 
Det starta vel halv fem, men vi spiste ikke før 6 ;o 
siden jeg var så smart og ikke spiste frokost, så holdt jeg på å dø av sult,hehe:-D 
det var egentlig veldig koslig.. Med HELE slekta! 
vi var vel 46 eller noe :)
alle søsknene av pappa og noen av søsknene av bestemor :) 
KL.22.00 kjørte Onkel Odd meg hjem :) 
for da skulle Maria og Emma komme:)
Vi gjorde vel egentlig ikke noe spess;p
hih:) 
Maria sov her da :-) det var kossssss:)

OUTFIT : 


Shorts : cubus
singlet : vet ikke 
Bolero : Bik bok 
kjede : H&M
Sko : vet ikke ;p mamma sine :-D 
Veske : fikk i et blad ;p

I dag skal jeg chille og kanskje være med Kine viss hun vil da ;s
hun vil sikkert ikke være med meg :-( 
for hun er så slem :-( 
hihihihih:-) 

SNAKKKKKES :) 

Ingen kommentarer: