fredag 20. februar 2009

oiii

Nå lenge siden jeg har blogget gitt... det var bombe når det gjelder meg :-D
outfit de siste dagene har  vært solvang buksa til Anders :) og en stor genser :-D
EN OPPSUMERING : 
søndag leide jeg film også dro jeg til stine :-) vi så the hottie and the nottie 

sov hos stine :-) vi la oss kl.08.00 ;o satt å så på tv, msn og rydda klærne hennes og prøvde klærne hennes ;-d det var Morsomt :)  det må vi gjøre mer stine  :) 
Jeg våkna først ti på lørdag av at jeg fikk melding av Anders -.- så lå jeg litt våken å sendte meldinger med anders og Maria :) så sovna jeg igjen til tolv :) 
Fire timer søvn, mye må jeg si ;o hahaha:-D 

se så søte vi er :-) 
hadde tenkt til å legge ut bilde av at stine sov, men er ikke så slem :) 

På mandag trudde stine at hun hadde trening så vi fikk det litt strensende siden vi sto opp halv tre og måtte dra tre :-) 
når vi satt i bilen ringte stine synne og fant ut at det ikke var trening ;p hahahaha:-D 
men de kjørte meg til Maxi,så snill som mamma'n til stine er,hihhihih:)

På maxi var det bare cafe med slekta,hahah:-) 

Emma kom å henta meg rundt åtte etter at hun hadde sovet to timer ;o 
vi dro for å leie film og da spurte Anders og Eriksen om de kunne være med oss,hih:) 
Etter vi hadde leid '' a walk to remember '' ringte jeg anders og sa at de kunne sitte på, og at vi kom til HAN nå,  han sa bare ja, bare kom dere :)  så var vi hos ANDERS da og der var det jo ingen hjemme, så ringte jeg igjen også sa han : vi er hos ERIKSEN  vi ,hahah;p 
vi henta dem i alle fall også dro vi å så på a walk to remember.. den var skikkelig fin :) 

Eriksen og Anders ble henta rett før filmen var slutt, men de brydde seg ikke, haha;-D
Når filmen var ferdig lagde jeg og emma oss vaffler og is 

ser det ikke godt ut ? :D:D
vi la oss rundt 3 trur jeg :) 
Vi våkna vel rundt tolv som vanlig på tirsdag :) 
da gikk vi opp å lagde mat også begynte vi å snakke om barbie :-D 
så vi fant fram Emma sin Barbie også kledde på de, det var litt artig, hihih :D 


Onsdag dro jeg og emma til byen :) 
satt oss på gravdal og spiste brownies og drakk kaffe :)

det var koslig :) også dro vi innom biblioteket og lånte bøker, og da rakk vi selvfølgelig ikke bussen som går til oss;o  så vi måtte da 170 bussen til spar og gå derifra, haha;-d
Jeg måtte betale 27kr for å ta bussen i 3min. da, det er mer en jeg betaler for å ta bussen til stine ;o Han som kjørte trudde jeg var over 16 daså ;o haha:D
vi gikk til meg å lagde kebab, før jeg tok med scrapbook tingene mine også gikk vi bort til emma :) 
vi gikk opp til Anders rundt ni eller noe og bare halla, blir dere med ut ? :D:D de visste jo ingen ting, så anders satt der i shorts og uten voks, hih:) 
vi gikk ned til solvang skolen og bare sto der litt å snakka,før vi gikk hjem igjen.... da gikk jeg å pakka siden jeg skulle sove hos emma (L) 
Anders og petter skulle også bare pakke, for petter skulle sove hos Anders også skulle vi møtes utafor meg etterpå :D men vi bare gikk til emma vi, hiih:) snille som vi er :D:D
vi dro å leide film kl.23.00 :D:D
den var skikkelig bra:) 
Det har kommet flere og flere danse filmer nå,åå digg:)
nå vet jeg ikke hvme jeg synes er best lengere ;p Honey er best trur jeg :):)
Se han er kjekk a !! synes du han var kjekk ? 
vi sovna vel rundt fem tiden ;-D også våkna vi kvart på tre ;o 
da gikk vi opp å så på dagboken :) 
den var FIIIN!


han gutten var perfekt as!!!!

Også hadde vi trening :):):):)
jeg og emma var jo så flinke og spiste en kringle bitt før trening, så jeg ble jævlig  svimmel og fikk skikkelig vondt i hodet under trening også klarte jeg og glemme drikke flaske,haha;-d

Idag har jeg ikke gjørt en shitt, bare sløva:-D nå er det bare helga igjen av ferien :-( også er det 6uker til påskeferie :):)

det var nok et interesant inlegg fra meg om hva jeg har gjort i ferien :-) 
håper dere har hatt en fin ferie og dere får kose dere den siste helgen,hiih:-) 

blogges:)

Ingen kommentarer: