lørdag 28. februar 2009

Ukaaaaa

er ferdig og helgen er endelig her:):)
nå er det Lørdag alt men.....

På tirsdag hadde vi trening :)  det var digg:):)
resten av tirsdagen skilla jeg og gjorde lekser ;o

Onsdag : 
Outfit : 

Bukse : Emma :) 
t-skjorte : Cubus
Cardigan : Bik Bok 

på onsdag passa jeg Martin, var å så på han trente fotball og da gjorde jeg Engelsk ;o 
haha :) 
Kl.19.00 var jeg og LiseM på Kino.. Bruder i Krig :) 
den var sånn helt OK :) hhaha
Det var skikkelig koslig å møte hun igjen, har ikke sett henne på to år eller noe;o
også dro vi til meg etterpå å tok bilder og chillaen :D 


Torsdag : 
Skoleeee :( 
Byen og Maxi med LiseM  :)
 
solbriller : Glitter
Hårbånd : Glitter
Perlier : Pappaver eller noe 
Singlet : Bik bok 
t-skjorte : Bik Bok 
Kl.20.00 var vi på Børstad for Lise Skulle se på kamp, men når vi kom ditt kjente vi INGEN av de som spilte ;o og hun husket ikke hvem det var som hadde sakt de skulle spille , hahahahahah;-D
Også har jeg laga Kjede til Lise:):) 

Fredag : 
Outfit : 
Bukse: Emma 
Jakke : LiseM 
T-skjorte : Bik Bok 
Solbriller : Glitter 

Fikk tilbake Spansk prøve og jeg fikk 5- :):):):):):) 
Faen, jeg er fornøyd as!!!!!

hihi,også var jeg Med Lise :) 
Jeg GIKK til byen ;o 
også kjøpte jeg perler også kjøpte jeg Mc.Flurry :-D 
hihi,Vi GIKK også hjem da:):)
 
også tok vi massssse bilder :) 
så så vi på High school musical 3 ,den er så FIIIIIN 

nå er Stine her og vi ser på One Tree Hill sesong 6 :)
SNAKKKES :)

1 kommentar:

Lise sa...

den filmen er driit god!
savner deg :D