fredag 13. mars 2009

fyfaen!

ååå, jeg har vært sikkelig sur og lei meg de siste dagen nå! og jeg begyner å bli litt lei det nå! 
Men nå er det jo helg og oppturer med emma,håndball kamper og slappe av :):)

I dag har vi vært med klassen på budor :) det var skikkelig koslig! jeg sto på snowboard med Hanna og Ida :) Det gikk overaskende bra:):) jeg hadde aldri stått på budor før, så jeg var jævlig redd for heisen, men det gikk bra :):) og Hanna hadde bare stått på hedmarkstoppen, men hun klarte seg bra synes jeg :):) hun ble jo skikkelig flink da:):) 

også har jeg vært å shoppa :-D
jeg har kjøpt meg en ny hettegenser, en t-skjorte greie, en bukse, maskara , pudder og Naomi Cambell in nigth parfyma :-)

hihi, i dag har Bestefar bursdag :-) GRATULERER MED DAGEN :-) 
vet ikke hvor gamel han blir da men ;p hahahahaha:-D 
så må jeg vel være med en tur opp til bestemor og bestefar etterpå, også kommer onkelen min fra Larvik, og tante fra et sted ved gardemoen :-D
det blir vel litt kos da:-) 
- nesten hele niende når vi hadde praktisk uke og skulle lage forestilling 

hihi,blogges :-) 
-Karolinesr

Ingen kommentarer: