onsdag 5. august 2009

barnevakt

i Kveld har jeg sitti barnevakt for Madelen :) 
hun skulle legge seg når jeg kom, så det var ikke noe stress :-) hihi 
mens jeg satt der lagde jeg et bilde, av noen av bildene som ble tatt i går :-) 
legger med det, hihi :-)
Rundt halv 11 kom Eriksen, Minh og Tord, og vi satt å spilte Bombs og president :-) 
MORSOMT!  Eriksen, du skulle sett utrykka dine noen ganger !!! haha :-D 
også fikk jeg de til å spise opp nesten alt godterie tante hadde satt fram :-D                                   Guttene dro ti- kvart over tolv, og ti på halv ett kom tante og Onkel hjem :-) 
Nå rydder og pakker jeg... siden jeg drar til Sølen på Fredag! GLEDER MEG !! 
men vil ikke reise fra folka daa:-( 
Nå må jeg sove skal opp å jobbe i morgen, også skal jeg være med Maria :-) 
-karolinesr

Ingen kommentarer: