torsdag 6. august 2009

i morgen stikker jeg

ja, i morgen stikker jeg til Sølensjøen.. på hytte :-)
jeg gleder meg masse seriøst !!! :-)
det er så koslig der ! :-) hhihih
dagen i dag har egentlig vært ganske så super :):) var oppe halv 11 ;o
skulle egentlig jobbe nemelig, var i byen halv tolv.. :-)
men det ble ikke noe jobing alikvel :-( men jeg kjøpte meg te på te og kaffe boden !! karamel teen der, smakt den alle sammen ! den er DRIT god! :-)
men jeg gikk til Maxi, og kjøpte meg en shorts, en topp og en bikini topp :-)
så gikk jeg til stranda og møte Maria, Madelen , Ane, Anja og Elisabeth :-)
i Kveld har jeg vært hos Ane med de samme jentene og grillet :-)
det var sikkelig koslig!!!!:-)
fikk ikke tatt noen bilder, for jeg hadde ikke mere batteri på kameraet fant jeg ut :-(



men nå må jeg pakke ferdig, kanske det kommer et inlegg i morgen tidlig, men er ikke helt sikker :-D





-karolinesr

Ingen kommentarer: