mandag 10. november 2008

helgen og mandag:)

Lørdag:
rundt to eller tre, ringte Emma og spurte om jeg skulle være med på Maxi:D ble selvfølgelig med:D:D men hun kom ikke henta meg før fire da;p Når vi først kom til Maxi og skulle gå opp rulle trappa ved cubus som hadde stoppa, sa jeg '' tenk om den plutselig starter nå,'' så fortsetter hun '' da tryner vi hardt,hahaha'' to sekunder etterpå tryner hun,haha;p men stakkar da det gjorde jo KJEMPE vondt, hun begynte å blø, hovne opp og ble blå  : - ( 
      

Kjøpte bare boller , ansiktsmaske og ullvangsokker ( gave til pappa, pga. farsdag ) 
Emma kjøpte et drit kult skjerf! :D 


Søndag:
Måtte jeg stå opp halv ni ;o for å dømme j12 håndball ;o skulle dømme i Stange. 
Det virka skumelt da vi hørte vi skulle dømme j12, men det var ikke skumelt:) men etter første omgang og 11min. eller noe tok det ene laget Time-out, også gikk jeg og siri og snakke med Rune for han var med oss, da skalv knerne mine veldig og jeg klarte nesten ikke å stå;p så da tok Rune over;p men fikk 100 kroner for det da:) 
Når jeg kom hjem bare slappa jeg av, Emma ringte og spurte om jeg ville være med i Anker'n, men jeg kunne ikke pga. knerne min :( 
Resten av kvelden slappa jeg bare av:D 

Mandag:
Vi dansa i hele dag på skolen:):):):) 
Til karpe diem- stjerner, det er faktisk ganske vanskelig å danse til,men vi fikk det til :) 
Hadde litt promblerer med taiming og sånt,men fikk det til etter vært :) 
Vi delte danse gruppa i to så da ble jeg på gruppe Maria, Agnes, Christina, Frida og Jenny :) 
Vi var til kvart over to og da trengte vi ikke å starte før to i morgen :):) 
Etter skolen har jeg bare Chilla:) 

Nå ser jeg på akutten,så skal jeg sove:D 
-karolinesr

Ingen kommentarer: